Elsa Jonsson

Ny vecka, nya möjligheter

Publicerad 2015-03-15 23:26:22 i

Den kommande veckan kommer innehålla kanske lite jobb, inventering på kappahl och sedan måste jag även bestämma hur min sommar ska se ut. Vilket är en punkt som är väldigt förvirrande just nu. Jag hoppas på olika saker av olika, skilda anledningar, och hoppas verkligen att jag kommer kunna reda ut det här denna vecka, för annars blir jag nog tvungen att vända ryggen mot något som för mig vore en dröm, som jag skulle älska så himla mycket.

Men först ska vi carpa diem imorgon till att börja med. Ringer ingen in mig på förskolejobb så åker jag med familjen en sväng till Bollnäs och vidare mot Söderhamn. Och på kvällen blir det lite träning av för närvarande oviss form.

Godnatt på er! hoppas ni får en bra vecka, så ska jag försöka göra det bästa av min med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela