Elsa Jonsson

Roadtrip jao

Publicerad 2013-10-31 19:44:08 i Vardag,

Bilresa till Edsbyn blev det idag då! En ganska händelserik resa må jag säga.
Började med att bilen nästan hade slut på bensin, så vi tankade, köpte dricka och tog ut pengar innan vi åkte iväg. Stannade sedan på hemlig ort och utfärdade ett hemligt ärende. Blev också ett stopp i Bollnäs där det blev att jag småshoppade lite, of course. Köpte ett smyckesskrin, shampoo och hårinpackning, en låda till mina nagellack, våtservetter och hittade även en julklapp till lillesyster. 
Också gjorde jag nåt som fick mitt hjärta att hoppa av lycka. Jag gick in på Elgiganten och såg att min älskling Canon eos 700D fanns där på en hylla, så jag kunde känna på den. Och den låg så perfekt i mina händer! Jag visste att vi var gjorda för varandra <3

Vi kom till Edsbyn vid lunchtid, och sen dess har vi bara legat och slappat framför datorn. Jag lockade systers hår för att hon skulle vara ängel ikväll på kyrkans änglafest, och vid 5 kom pappa med pizza. Och som alltid, med pappa kommer kaffe, så nu har vi just slurpat i oss en varsin kopp.

Tro det eller ej, men jag kan ha kommit på ett ämne till mitt tal! Men jag ska inte säga för mycket, kommer säkert inte funka att komma på ett helt tal om det heller... Jobbiga liv. 

 


Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela