Elsa Jonsson

Jag flyttar till Piteå

Publicerad 2014-08-17 21:41:23 i Vardag,

Så aktivt blev det på den här bloggen ja... haha. Men jag måste faktiskt ta mig i kragen och försöka hålla i det här nu, för mina vänners, familjen och alla andra som vill ha lite koll på migs skull! 

Jag har ju faktiskt inte avslöjat detta på bloggen ännu, men det är nämnligen så att jag ska flytta härifrån igen. En sommar blev jag i Edsbyn efter 3 år i Ljusdal innan jag försvinner igen. Haha. Men den här gången håller jag mig inte inom 10 mils-gränsen, utan jag drar mig nästan 70 mil upp i Norrland, ända till Piteå

"Jaha, vad i hela friden ska hon göra i Piteå?" Tänker ni. När jag inte ska plugga eller nånting liksom. 
Men det är så att Sebastian har kommit in på Vindkrafttekniker-skola där uppe. Så för mig blir det att flytta med och försöka hitta mig ett jobb! 


Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela