Elsa Jonsson

Julaftonsmorgon

Publicerad 2013-12-24 08:50:51 i Vardag,

Vill börja med att önska er alla en riktigt god jul! 
Jag ska iallafall försöka ha en så god jul som möjligt, även fast det för mig är första julen utan farfar som tyvärr ligger på sjukhus för tillfället. Men det är ju mer synd om han än mig förstås, så jag skickar mina största virtuella julkramar till honom! 💕
 
En sak som är lite komiskt är att min lillesyster igår försökte bestämma att alla skulle vakna klockan nio idag. Jag försökte prata mig ur det så att jag skulle få sova längre, och sa att man kan få kliva upp när man vill, bara man hinner göra sig klar innan vi ska väg. Själv vaknar jag 08:20. Haha. Tji fick jag.
 
Uppesittarkvällen spenderade jag på samma sätt som jag gjort många tidigare år, (förutom förra året) med att svara telefon på närradion. Min morbror Axel med vänner brukar oftast ta över efter några gubbar runt 9 och bjuda på lite roligare radio, men i år var det gubbarna som körde på hela vägen. 
Vi blev iallafall bjudna på tårta och en massa godis, och när vi var klar så fick vi en varsin paradisask och en liten slant som tack för hjälpen.
 
Nu ska jag nog kliva upp och ta duschen innan nån annan hinner före! Vi hörs vänner, vi hörs.
 
GOD JUL

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela