Elsa Jonsson

ICA-Elsa

Publicerad 2015-03-03 14:55:00 i Vardag,

Nyss hemkommen från en förmiddag med jobb är jag. Jag ska nämnligen jobba i min mosters makes ICA nära-butik den här veckan, eftersom att han behöver hjälp, och jag behöver jobb och har erfarenhet sen mina månader på COOP. Ska även jobba där några veckor senare i vår.
Det gick jättebra för mig, och det verkade han tycka också. Takterna sitter i fast det faktiskt var nästan 3 år sedan jag var på COOP. Och personligen tycker jag mycket mer om att vara på ett mindre ställe där det är lättare att hitta, och inte är massa medarbetare som man inte ens hinner lära känna för att det är så många. 
En likhet med COOP var dock att det inte finns så små kläder som jag behöver.. haha. Men jag såg cool och biffig ut i min stora skjorta! 

Nu ska jag ta och sammanfatta helgen åt er, i ett nytt inlägg. Och sedan ska jag testa ett spela Sebastian fått mig att köpa. Multiplayer-spel är ett bra sätt att umgås när man har distansförhållande ska ni veta! Där har ni ett bra tips från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela