Elsa Jonsson

Andra dagen

Publicerad 2015-03-04 16:21:04 i Vardag,

Min figursydda ICA-skjorta...

Hallå i lingonskogen! Jag är hemma efter min andra dag på jobbet. Det gick lika bra som igår, om inte ännu bättre. Det är otroligt nog massa fler funktioner i deras lilla kassa än på stora COOP. Vem kunde tro att man har massa mer att lära sig på ett sånt här litet ställe.
Jag fick även schemat för de fem veckor jag ska jobba senare i vår, och det känns jättebra. Är gladast över att jag bara behöver jobba 3 dagar den veckan Sebastian är hemma :)

Nu sitter jag och taggar igång för dubbla träningspass ikväll!
Men först ska det göras lite köttfärssås att bjuda familjen på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela