Elsa Jonsson

Älskar Ljusdal

Publicerad 2015-03-19 16:43:48 i

Alltså jag älskar verkligen Ljusdal. Bara bussen rullade in mot rondellen igår så kände jag hur jag blev alldeles glad i hela kroppen. Den lilla och till synes tråkiga byn är så full av fina minnen jag skapade tillsammans med mina fina vänner under gymnasietiden. Var jag än ser så kommer massa minnen upp i huvet, och jag kan inte låta bli att le.
Jag saknar att bo i Ljusdal otroligt mycket. Jag skulle kunna leva om gymnasieåren gång, på gång, på gång utan att tröttna. Jag skulle ge mycket för att än en gång få göra allt jag gjorde då, umgås med dom jag gjorde då och må som jag gjorde då. De var nog på riktigt de bästa åren i mitt liv. Skulle jag få ett jobberbjudande därifrån skulle jag inte tveka en sekund att flytta tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela