Elsa Jonsson

Tidig morgon

Publicerad 2015-01-16 00:17:01 i


Åå uff vad jobbigt det kändes att ställa alarmet och se meddelandet "Det här alarmet har ställts in för 6 timmar och 13 minuter från och med nu." Jag ska väl passa på att sova mer än så innan jag börjar skolan kan man tycka. Men imorgon blir en fullspäckad dag. Och då både jag, mamma och pappa behöver bil är den enda lösningen att jag åker ner till farmor med pappa när han åker till jobbet.

Jag ska göra något jag aldrig gjort förut imorgon. Nämnligen gå till en sjukgymnast för att kolla vad mitt ben håller på med som gör ont utan anledning och aldrig blir bättre. Sedan ska jag serva mamma och köra blommor till en begravning, och sist med inte minst ska jag ta bilen till Föne för att hämta lite grix till lägenheten och ta en kopp kaffe med svärmor. 

Det är väl bäst jag försöker sova nu tänker ja, så jag har iallafall lite livsork imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela