Elsa Jonsson

Live från SJ

Publicerad 2015-01-12 17:28:33 i Vardag,

- Min middag igår på Chiliköket i Piteå, underbart gott. -

Sitter alltså på tåget hem mot Hälsingland. Har varit med Sebastian en sista vecka innan jag bosätter mig i Sundsvall och han blir kvar där uppe. Sorgligt, men vi båda känner att det är rätt läge för oss båda att fokusera på utbildning just nu, så har vi det avklarat så fort som möjligt och skaffa oss lite stabilare liv, typ, haha. 

Klockan är snart halv 6, och jag har tagit mig igenom snart 6 timmar av denna 9,5 timmars resa. Har gått bra, förutom att all min mat tog slut för X antal timmar sedan. Så kan det gå när man är ett matvrak, tur det finns bistro på tåget. 

Den här veckan blir nästan alla about packa och fixa grejer till lägenheten i Sundsvall. Har planerat in en play-date med min finaste Jossan imorgon, så det ser jag verkligen fram emot! Har inte träffat henne sen jag var hem en sväng i oktober, så nu är det allt dags att snacka ikapp igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela