Elsa Jonsson

Hemmaträning

Publicerad 2015-01-22 14:48:00 i Träning,

- Sitter på en kudde på golvet och bloggar, av det enkla anledningen att jag vill ha musiken från datorn i vår maffiga TV-högtalare, och sladden räcker inte till bordet. Hehe. - 

Ensam hemma i Edsbyn, så varför inte köra musiken på max och träna litegranna! Det känns verkligen att jag har tappat så mycket på att inte träna mycket alls på över en månad. Men nu när jag verkar bli hemma framöver har jag inga ursäkter att inte komma igång igen! 
Har ju dock inget gymkort på nåt av gymmen här hemma, så det får bli att träna bäst jag kan med det utrustning jag har hemma.

Dagens träning blev iaf:
~ Uppvärmning 10 min motionscykel.
~ Cirkelpass för ben och rumpa. Tre varv innehållande knäböj med hantlar, bulgarian split squats med hantlar och stiff leg deadlift med hantlar
Jobbade även på mina chins som jag vill bli mycket, mycket bättre på. Plus att jag måste försöka bygga upp mina biceps igen, som har blivit otroligt små! Gjorde sammanlagt 15 st, 3 reps x 5. 
(beskrivning av övningarna om du klickar på dom i texten)

Kommentarer

Postat av: Edith

Publicerad 2015-01-22 17:26:08

Men du, nu klår du mig nog på armbrytning känns det som, haha. Duktig du är :)




Svar: Haha, ja kanske! Har dock knappt tränat på över en månad nu. Men hör av dig när du kommer hemåt så får vi testa och se ;)
Elsa Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela