Elsa Jonsson

Valentines day

Publicerad 2015-02-14 12:02:03 i Vardag,

Alla hjärtans dag idag alltså. Och jag har pöjken uppe i Piteå. Vi har varit med varann varje alla hjärtans dag sen vi blev tillsammans, och har haft det jättejättemysigt, så det här blir en rejäl omställning. 
Vaknade iallafall upp till en söt alla hjärtans dag-present från mamsen innehållande choklad jag redan ätit upp, och en trisslott utan vinst. 

Edith och Jossan kom och hälsade på mig igårkväll. Klippte Ediths hår, kollade på fortet, och sen stannade Jossan kvar väldigt sent för 2 gamlingar som vi. Så det blev ingen innebandy för mig imorse då jag bara skulle fått sova 4,5 - 5 timmar då, och det är inte direkt något att spela en intensiv innebandymatch i. Skulle haft mer ångest över det om det inte var så att jag har träningsvärk från mitt arm och axelpass igår. Känns rätt sjukt, har nog aldrig haft träningsvärk i biceps förr tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela