Elsa Jonsson

Tiden går typ inte

Publicerad 2015-02-18 13:54:12 i

Å fyy vilken lång dag. Jag brukar tycka det är skönt och fridfullt att resa. Men när man längtar så mycket efter målet är det inte alls kul!
Ca 7 timmar av 11 är avverkade, och jag sitter och får träsmak av de extremt hårda bänkarna på Umeås busstation. 20 minuter tills bussen går och tiden går sååå sakta! Vill åka nu så jag kommer fram nån gång. 

Alltså det är sjukt vad folk har ringt min och undrat om jag vill vikariera den här veckan. Just den endaste veckan ever som jag är upptagen. Har varit hemma och häckat i flera veckor utan nå jobb, men nu när jag inte kan så skulle jag få jobba, såklart. Så himla typiskt mig :p
Hoppas bara att det fortsätter lika nästa vcka och framåt, då jag faktiskt är hemma och kan jobba!

- Oredigerad bild -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela