Elsa Jonsson

Resa bokad!

Publicerad 2015-02-16 00:02:03 i

Godkväll på er!
Nedbäddad och klar för att sova, får se om det går bara, då jag lagt mig betydligt mycket senare de senaste nätterna. 
Jag testar för första gången att dova med kokosolja i håret inatt! Får se om det blir nån höjdare. Kändes väldigt mjukt och lent när jag smörjde in det iallafall!

Jag bokade resa till Piteå idag. Så på onsdag får jag äntligen träffa min prins igen, efter över 5 veckor! Det längsta vi vart ifrån varann tidigare var 2 veckor när jag var i Sri Lanka, och det var 2,5 år sedan, så det här har varit riktigt, riktigt ovant! Jag jublar iallafall över att resan är bokad. Dock gör inte plånboken det, men alla kan ju inte bli nöjda och glada. 
Vi får se om plånboken får några förhoppningar på livet imorgon istället, då jag ska testa jobblyckan i grannstaden Bollnäs. 

Hoppas ni har ett mysigt liv vänner! Time to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela