Elsa Jonsson

Lämnar honom igen

Publicerad 2015-02-23 11:26:52 i Vardag,

Imorrn är alltså dagen jag åker hem. Dagen jag lämnar min älskling här igen, och tar buss och tåg 70 mil söderut, och än en gång inte kommer träffa honom på över en månad. Om jag var ledsen förra gången jag åkte härfrån, vad är jag inte nu då? Helt förstörd skulle jag säga var en underdrift. Drömde till och med att jag skulle åka ifrån honom hela natten och vaknade av att kudden var blöt i tårar. 

Han är i skolan just nu, så igår var sista heldagen vi hade tillsammans. Men vi får göra det bästa av kvällen och förmiddagen i morgon innan jag sätter mig på bussen och drar härifrån. 

- Bild från nyår 2012. Söta små barn. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela