Elsa Jonsson

Inventerings-dag

Publicerad 2015-02-17 15:36:12 i

Sitter i personalrummet på Åhléns väntar på att Lisa ska sluta. Pustar ut lite efter att ha inventerat här sen 7 imorse. De flesta skulle ojja sig över hur drygt det var och hur skönt det är att vara klar. Men jag är konstig nog att jag skulle kunna jobba så här varje Dag! Tycker det är sjukt kul att räkna alla saker, sortera och göra fint. Undra hur mycket jag fixa till som jag egentligen inte behövde. Hängde t.ex alla kläder i storleksordning innan jag räknade. Tål inte oordning på sånt. Kan t.o.m börja plocka ordning i butikerna när jag är å shoppar.
Men nu är min enda jobbdag denna månad (that I know of) över iallafall, trots att jag skulle kunna fortsätta natten lång. 

Ni förstår inte hur mycket jag längtar efter morgondagen nu. Inte efter själva resan på nästan 11 timmar. Men förstår ni känslan av att träffa sin livs kärlek efter över 5 veckor isär? När man är van att vara med varandra varje dag. Helt sjuuuuukt vad kul och skönt det kommer bli! Helt lyrisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela