Elsa Jonsson

I Piteå

Publicerad 2015-02-20 11:22:00 i Vardag,


- Lite gamla bilder som fanns på älsklingens dator -

Hej på er! Befinner mig alltså i Piteå för tillfället, vilket känns grymt bra! Helt underbart att få spendera lite tid med älsklingen igen. Det dumma är bara att jag inte kan släppa tanken att jag ska åka ifrån honom igen. Tänker på det hela tiden. 

Sebastian är iallafall i skolan just nu. Och eftersom han var så snäll att lämna datorn hemma åt mig så tänkte jag passa på att blogga lite. Började dagen med att dammsuga åt pojken, och nu sitter jag i sängen och äter en sen, lätt frukost. Ingen aning om när han kommer hem, men jag har iallafall tänkt hinna med att rätta en engelskauppsats åt honom, och gå ner på stan och köpa ett par byxor till lillasyster. Vad otoligt snäll jag är som bara gör saker åt andra hela tiden.. Haha. Men igår så gjorde jag faktiskt nånting för mig, vilket var att inskaffa mig lite nya träningskläder för presentkortet jag fick i julklapp av svärmor och svärfar. 

 



Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2015-02-20 11:26:52

Hoppas du får en fin helg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela