Elsa Jonsson

Första gången på väldigt länge jag bara har ett rum

Publicerad 2015-02-15 15:01:00 i Vardag,

Det känns så sjukt att bara ha ett litet rum i föräldrarnas hus, efter att ha bott i lägenhet i 3,5 år. Hur får man liksom plats med en hel lägenhet i ett litet rum? Svaret är att, det gör man inte. Vet inte hur många lådor med grejer jag har nere i källarn nu, som jag har samlat på mig de senaste åren. 

Ska jag vara helt ärlig så trivs jag inte med att bo hemma. Missförstå mig rätt. Jag trivs jättebra här hemma hos föräldrarna, men det känns mer som att jag hälsar på än att jag bor här. Jag tror jag ställde in mig på att jag aldrig skulle bo hemma igen redan när jag flyttade till Ljusdal som 16-åring, så därför är det lite svårt att sätta sig in i rollen som "barn i ett hus" igen. Dock har jag inte så mycket till val då jag för tillfället har 0 kr inkomst

Jag har iallafall försökt få till det så bra jag kan i mitt lilla rum! Är dock väldigt svårt att få plats med alla saker, vilket gör att det lätt blir stökigt, och det resulterar med att jag får panik i hjärtat och måste plocka ordning på alla saker varje kväll innan jag lägger mig för att kunna sova.
Kan bjuda på några bilder jag tagit. Det enda som inte kom med är min TV (Som jag så smart ställt på en klädbyrå för att få plats med alla kläder).

        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela