Elsa Jonsson

En torsdag i mitt liv

Publicerad 2015-02-26 01:18:37 i

Godnatt på er! Säger jag eftersom det faktiskt är mitt i natten. Är så trött så jag mår illa, så därför blir detta inlägg kort.
 
Jag hade premiär för mitt vikarierande på dagis idag! Dom ringde ju hejvilt från olika ställen medans jag var borta, så att det var nån som ringde även när jag kommit hem igen var ju skönt. Det skulle vara riktigt typiskt mig om ingen hade ringt mera då.
Förskolan jag var på var iallafall fylld med goa ungar, och jag hade kunnat stanna där flera timmar längre när det var dags att gå hem. 
Men påväg hem fick jag reda på mycket goda nyheter som gjorde mig så glad i hjärtat.

- En dag har gått sen jag lämnade älsklingen, och nedräkningen tills han kommer hem är i full gång i min kalender. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela