Elsa Jonsson

Nu kör vi!

Publicerad 2014-09-03 13:17:00 i Träning, Vardag,

Oj oj oj vilken röra jag har idag. Papper överallt och tusentals internetsidor uppe. Har nämnligen varit och pratat med en studievägledare idag om hur jag ska göra med naturkunskapskursen jag måste läsa in, och med högskolestudier till våren. Det är inte det lättaste att försöka få läsa en komvuxkurs där man inte är folkbokförd ska jag säga! Spännande att se hur det blir med det här.
Skriver om personliga brev och söker lite jobb gör jag också mitt i röran. 

Man kan ju tänka att det blir väldigt tråkigt för mig att bara vara hemma medans Sebastian är i skolan om dagarna. Men hittills har jag faktiskt haft saker att göra nästan hela tiden! Och sen så går han bara tisdag-torsdag också, så största delen av veckan har vi tråkigt tillsammans :)
Dock skaffade vi oss en sysselsättning igår, så nu blir det inte lika mycket tråkande om kvällarna. Vi skaffade nämnligen gymkort! Så igår gick vi runt på gymmet i ca 2 timmar och testade alla olika maskiner. Så nu har man lite koll, kanske blir ett riktigt pass ikväll! 

Jag är verkligen astaggad på att komma igång med träningen. Och förhoppningsvid blir jag taggad att hålla i det då jag faktiskt har betalat för 9 månader. Jag har nog nämnt tidigare att Mallorcaresan i början av sommaren inte var så bra för min tränade sida. Gick upp ca 1,5kg på en vecka. Och i sommar har det inte blivit så mycket träning heller (och mycketmycket gofika), så nu har jag gått upp ytterligare 1,5-2kg. 
Meeen jag fixade ju -4kg, plus en massa muskler i våras. Så klart det kommer gå minst lika bra nu! 



MAJ



JULI


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela