Elsa Jonsson

Ny design, uppdaterad app

Publicerad 2014-09-21 12:50:06 i Vardag,

Jag ändrade designen här på bloggen lite, är det nåt som gör det roligare att blogga så är det ju ett nytt utseende! Eller hur?
Och en till faktor som också borde hjälpa mig att hålla i bloggandet är att blogg.se-appen är uppdaterad! Den krånglade hur mycket som helst innan, och det är en stor del till varför jag inte bloggade, då jag väldigt hjärna bloggar från mobilen när jag inte är hemma vid datorn.
Så nu hoppas vi för allt världen på det här!

På senaste tiden har det inte hänt så mycket. Jag har varit sjuk i ca 1,5 vecka. Dock tränade jag ändå i början av sjukan, så det är väl kanske därför det inte går över :p Men nu har jag varit piggare i 2 dagar, så idag tänker jag träna lite försiktigt iallafall. Men det sa jag sist jag tränade också, men jag glömde visst bort det och fick hög feber dagen efter... Men jag har sagt till Sebastian att han måste hålla koll på mig idag.

När man är sjuk förtjänar man lite tröstmat.

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2014-09-21 15:59:28

Gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela