Elsa Jonsson

Naturkunskap 2

Publicerad 2014-09-25 14:50:28 i Vardag,

 


 Dåså, är det dags att börja plugga lite Naturkunskap! 

Träffade läraren idag och fick upplägget på hela kursen, och lite uppgifter att börja med. När jag kom till Piteå så var det försent att anmäla sig till kursen som började den här veckan (22/9), och nästa kurs börjar 27 oktober. Då jag antagligen inte skulle klara av att naila kursen på endast 4 veckor, som jag måste om jag skulle börja i oktober, så har jag och läraren kommit överens om att börja plugga redan nu, så jag hinner klart med en del, och sedan är förberedd när kursen börjar.
Älskar att känna mig speciell och särbehandlad ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela