Elsa Jonsson

Mitt jobb

Publicerad 2014-09-27 20:00:08 i Träning, Vardag,

Har nyss ätit efter ett slappt pass på gymmet. Har träningsvärk nästan överallt sen Body Combaten i torsdags, och allra mest i ryggen, som det var meningen att jag skulle träna idag. Istället blev det lite tabata-intervaller på löpbandet och lite benträning (så gott det gick). De enda ställerna jag inte har träningsvärk är armarna, som jag tränade igår, och vaderna, så det blev mest vadträning idag.. haha. 

Börjar bli rätt trött och slut efter dagen, men måste hålla mig vaken, för 23.00 är det dags för jobb. 
Det har varit väldigt svårt att hitta jobb här uppe. Har lämnat in CVn i så gott som alla butiker. Men behöver dom ingen just då så är man ju bortglömd på 3 röda. Och de jobb som dyker upp på Arbetsförmedlingen är oftast jobb som kräver utbildning, några års erfarenhet, eller så är det nåt som absolut inte passar mig, som typ "flexibel och lyhörd kille som kan jobba som timvikarie" som ligger uppe nu. Det enda jobbet jag lyckats få är det som jag fick första veckan jag var här. Så nu jobbar jag alltså bara lördagar mellan 23:00 och 03:00 på en sportbar/nattklubb som heter Challenge. Trivs skitbra, tjatar på chefen om fler timmar, men han har anställt så mycket folk så det verkar inte finnas något som ingen redan gör. Ska tjata lite till ikväll om han är där :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela