Elsa Jonsson

Jag har sökt högskola!

Publicerad 2014-09-29 19:20:51 i Vardag,

Hoppade över träningspasset igår. Kände att jag kanske borde lyssna på kroppen och dess träningsvärk och ta en extra vilodag. Vilket gjorde att jag hade nya krafter till idag, och det gjorde att dagens bröstpass gick lysande bra! 

Igår tog jag steget och skickade väg ansökan till högskola! Valde tillslut att mina kreativa sysselsättningar får ligga på hobbynivå än så länge. Jag har ju faktiskt väldigt många år på mig att skola om mig om jag skulle vilja då jag är färdigutbildad sjuksköterska som 22åring, om jag kommer in vill säga. 
Jag har i första hand valt att gå i Sundsvall iallafall! Känns mest lockande att bo i en lite större stad, plus att det är både rätt lämpligt att ta sig hit till Sebastian i Piteå, och rätt nära hem till Edsbyn.
Och sen så har jag ju min gamle vän Tove där! Så kommer jag in kan jag lova att superbusiga kompisparet blir återförenat! :D

Dags att plugga lite naturkunskap nu då. Introduktionsuppgiften är inskickad, så nu är det bara att börja på med första kapitlet. Nog ska jag hinna klart med det här i höst allt. Kommer gå asbra tror jag :)

Kommentarer

Postat av: klara

Publicerad 2014-09-30 19:44:39

Vart kommer jag in i bilden då? :(

Svar: Vi får mycket närmre att hälsa på varann! ;D
Elsa Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela