Elsa Jonsson

Hahaha

Publicerad 2014-09-02 18:57:00 i Vardag,

Hahaha-haha-hahaha-HA! Kan inte annat än att skratta åt mig själv. Jag som i princip lovade att hålla igång bloggen nu när jag har flyttat. Jag måste nog sluta säga att jag ska blogga, så kanske jag gör det. Är det det som kallas omvänd psykologi? Kan det funka bättre tro?

Hittills har jag varit så effektiv jag bara kunnat här borta. På 1,5 vecka har jag hunnit flytta in, skaffat ett "litet" jobb, jobbat en natt, lärt mig hitta nästan överallt i stan (till skillnad från Sebastians som verkar ha 0 lokalsinne) och gjort av med alldeles för mycket pengar på mat, möbler och hushållsartiklar.

Men idag hörrni, har jag gjort något som kändes heeelt underbart. Jag har druckit min första kopp kaffe sen jag kom hit! Livet utan kaffebryggare är hårt mina vänner.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela