Elsa Jonsson

Bodycombat

Publicerad 2014-09-25 22:28:13 i Träning,

Idag har jag varit på mitt allra första gruppträningspass på gymmet! Och hur överlycklig blev inte jag när det finns gruppass tagna från Les Mills combat på mitt gym. Alltså den träningsformen som jag höll på med i våras, på video. Det var jättespännande att prova på det riktigt med instruktör. Fast man märkte att dom har fokuserat lite mer på att fler ska klara av det, och hade lite enklare kombinationer och rörelser än det är på videorna. 
Men det var fortfarande sjukt jobbigt, speciellt när man inte tränat kondition på ett bra tag. Hoppas på lite träningsvärk imorrn! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela