Elsa Jonsson

Rygg x2 och lite tjejlyx

Publicerad 2014-10-01 18:08:00 i Skönhet, Träning, Vardag,

Eftersom att älsko vägrade träna ben idag för att han ska cykla till skolan imorrn, så tog han nästa kroppsdel på schemat, vilket var rygg. Och jag ville inte träna ensam igen, eftersom att vi har tränat så olika på sistone, så jag offrade mig och körde rygg idag igen, lika som igår. Skitbra, eller hur? Nja... :P Försökte så gott jag kunde att göra andra övningar än igår och träna andra rygg muskler. Tycker det gick rätt bra ändå! La in lite axlar också för lite variation, och så testade vi maxa i bänkpress! 
Inte bästa träningsupplägget hittills kanske. Men skitsamma, lite flum får de va ibland! :)

Bestämde mig för att duscha hemma efter gymmet, så passade på att ta hand om mig själv litegrann, på det tjejiga viset. La en lugnande ansiksmask, hårinpackning, njöt av en god smoothie, skrubbade hela kroppen, rakade benen m.m, målade naglarna, målade tånaglarna och smörjde in hela mig i lotion så nu är hela jag mjuk och go! Så himla skönt att lyxa till det lite extra ibland.

Nu ska jag ta och slänga ihop lite mat i form av lax, älskar lax, åååh vad jag älskar lax! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela