Elsa Jonsson

I Edsbyn

Publicerad 2014-10-15 13:03:11 i Vardag,

Nu sitter jag och skriver i soffan hemma i Edsbyn! 
Sebastian åkte mot Föne för någon timme sedan, så jag är lämnad helt ensam hemma då både mamma och pappa jobbar. Så försöker plugga lite och så, ska försöka fylla dagen med nytta. För från och med 21 ikväll är jag fullt uppbokad ändå till måndag.

Kom hit strax innan 1 natten till igår. Gårdagen spenderades här hemma med den lilla familj som fortfarande bor här, och hälsade även på farmor där faster och kusin också var. Nån träning har jag inte hunnit med dom här 2 dagarna, men det blir ändring på det ikväll när jag tänkte väg och spela innebandy!
Imorgon väntas en supergosig dag med min Klara. Längtas!

 

Kommentarer

Postat av: Susanna Maria J

Publicerad 2014-10-15 16:09:46

Hihi så glada ni är! Underbar bild :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela