Elsa Jonsson

En liten ursäkt

Publicerad 2014-10-30 13:19:09 i Vardag,

Det har blivit rätt klent med inlägg här på sistone!
Det beror på att jag flackade fram och tillbaka, hur mycket som helst, och gjorde massa saker hela tiden när jag var hem till Hälsingland. Och efter det har det inte blivit av heller då jag har pluggat och jobbat. Också har jag gruvat mig inför att behöva skriva, då jag hatar att bara hoppa in med ett inlägg som vanligt bara, efter att det inte kommit nåt inlägg på flera dar/veckor. 

Men nu tog jag mig an att lägga ut denna lilla ursäkt iallafall! 
Vad jag hade för mig under denna lilla uppehållstid kommer i en snabb liten punktlista senare, sen hoppas vi att det börjar flyta på som vanligt igen! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela