Elsa Jonsson

Att sova skavfötters

Publicerad 2014-10-02 11:31:00 i Vardag,

Sebastian  skriver prov idag, och när han är klar så ska tydligen hans klassmates ut och äta på Sunes, och jag blev lovad att hänga på :) 
Har ingen aning om när, så jag sitter här fixad och redo fast jag vaknade för bara en halvtimme sen. Duktig :)

Nåt som jag har haft problem med sen jag kom hit är att somna på kvällarna. Jag kan verkligen inte somna snabbt, utan ligger aslänge, ibland några timmar och bara tänker på allt mellan himmel och jord, och är inte ett dugg trött. Det är jättekonstigt för att vara jag. Har alltid i princip kunnat lagt mig ner var som helst och somna på en grisblink, utan att ens vara trött. 
Inatt tänkte jag att "jag kanske somnar om jag gör en förändring", så jag vände mig och låg skavfötters med Sebastian. Haha. Somnade inte snabbt då heller, men efter ett bra tag somnade jag iallafall. Vaknade av att Sebastian höll om mitt ben, haha, vad mysigt för honom.

 

Ready steady for skräpmat säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela