Elsa Jonsson

Åkte rätt ut?

Publicerad 2014-10-10 22:48:45 i Musik, Vardag,

Då har jag precis skickat in min andra inlämningsuppgift på Naturkunskapen. Känns skitbra även denna gång. Fick svar från läraren att förra uppgiften var riktigt bra skriven, så jag hoppas och tror på bra betyg i den här kursen nu! 

Gullisen har somnat under idol ikväll. Strax efter 21 somnade han, så han kommer väl vakna klarvaken senast 6 imorgonbitti om jag känner honom rätt. Det var alltså Rolf som åkte ut ikväll. Helt rätt om ni frågar mig. Han var klart sämst ikväll, och har inte levererat en enda kväll i finalen enligt mig. 
Tycker Sverige är rätt bra på att rösta rätt i år faktiskt. Hittills ser det inte ut som om det blir nån Kevin Walker som går vidare enda till vinst utan att ens förtjäna en finalplats.



Imorgon väntar lek med Sebastians klass i en gympasal på någon skola härikring. Haha. Jag bara hoppar in som en i klassen fast jag knappt känner en kotte. Men vad ska jag annars göra när Sebastian är där 2 timmar? Och aldrig i livet att han ska få göra något utan mig som jag tycker är tusen gånger roligare än vad han gör! Hoppas på en himla massa bollsport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela