Elsa Jonsson

Klar med plugget!

Publicerad 2014-11-26 16:12:22 i Vardag,

Sista provet är gjort! Betygssnack imorgonbitti, och sen är det över. Gick inte lika bra som de tidigare proven, men hoppas att mina senaste uppgifter väger upp så jag når toppen av betygsstegen ändå! 

Sitter ensam i lägenheten och funderar över vad jag ska laga för middag. Ungefär så roligt är mitt liv just nu. Senare ikväll ska jag ha lite egenlyx med ansiktsmask, en långdusch, skrubbning, rakning, måla om naglarna och allt man nu kan göra för att skämma bort sig själv lite, och känna sig extra fräsch! 


Vilodag från träningen, men en härlig träningsvärk i bröstet sen igår! Precis som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela