Elsa Jonsson

Första advent

Publicerad 2014-11-30 11:09:52 i Vardag,

Godmorgon!
Idag är det första advent, och jag är så glad över att det betyder julskyltning även här i Piteå! Hoppas att det blir jättejättemysigt. Jag har längtat så mycket till juletider i år så jag till och med har juliga underkläder dagen till ära. Haha. 

Har ganska nyss klivit upp efter 5 timmars sömn efter jobbnatten igår. Det var rätt kaos, och jättelite driks för att vara så myket folk! Det gillas inte. Bli lite givmildare folket! (säger hon som aldrig gett en dricks i hela sitt liv, hehe) Började dagen på bästa sätt, med att äta glass till frukost. Ska snart fixa lite matigare "brunch" så vi håller oss mätta på skyltningen, och efteråt tänker vi faktiskt vara väldigt onyttiga och köpa pizza. 

I träningsväg är det bröst och triceps som gäller idag. Taggad till tusen då jag faktiskt börjar se resultat på bröstmusklerna! Annars kan det vara rätt svårt för tjejer, speciellt när man har en hel del bröst ivägen (som tyvärr försvinner mer och mer).

Glad advent på er alla fina vänner! Ha en supermysig dag, så hörs vi! 
 

-bild från google-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela