Elsa Jonsson

Ett litet hej

Publicerad 2014-11-10 20:49:40 i Vardag,

Det är så jobbigt komma igång med bloggandet igen efter man missat några dar, och därför har det blivit såhär igen! Men nu kikar jag in här och säger hej en sväng iallafall.

Träning, jobb och en massa plugg består mitt liv av för tillfället. Har börjat med de 2 sista kapitlen på Naturkunskapen nu, och har också börjat gå på lektioner där vi läser en av kapitlerna. Det andra läser jag själv på sidan av, lika som jag gjorde med det första kapitlet. Så inom loppet av 4 veckor, från och med 2 veckor sedan ska jag ha hunnit med 12 lektioner, 2 prov, 4 inlämningsuppgifter och 4 laborationer. Jag betat av en inlämning och alla labbar. På torsdag kör jag första provet, och sedan är det bara att gasa på med resten som ska vara klart innan nästa prov 1,5 vecka efteråt. Vill man så kan man.

Där sågs vi en sväng, huj så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela