Elsa Jonsson

Dubbelpass

Publicerad 2014-11-14 11:10:01 i Träning, Vardag,

Godmorgon!
Jag var helt slut efter gårdagens träning! Blev dubbelpass då jag bestämde mig för att testa Tabata-grupppasset dom har på gymmet. Skönt att ha nån som bestämmer vad man ska göra ibland, plus att jag älskar det höga tempo det blir mer Tabata. 
Efteråt körde jag efter mitt vanliga schema, rygg och biceps.

Jag skrev mitt andra naturkunskapsprov igår, vilket gick överförväntat bra! Så hoppas på ett riktigt bra betyg även på detta prov, trots att det var kemi som jag inte är så haj på egentligen. Two down, one to go! Nästa prov om 1,5 vecka. Och ett gäng uppgifter innan dess. Skynda skynda skynda!



Nu är jag hungrig som en gnu så ska fixa lite frulle. På eftermiddan blir det lektion igen. Det känns ju iallafall lite bättre med det här sista kapitlet, att jag läser det på lektioner. Det har jag inte gjort med nån av de andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela