Elsa Jonsson

Black Friday - Vad köper du idag?

Publicerad 2014-11-28 13:45:35 i Vardag,

God eftermiddag alla glada! 
(Längtar tills man får skriva God Jul :D)
Sitter i min ensamhet och har just käkat lite lunch. Kokt korv med potatismos! Passar på att laga sånt som inte Sebastian tycker om när han inte är hemma. Sitter och är lyrisk över mina träningsresultat, och vill bara till gymmet nu nu nu! Men ska vara snäll och vänta på ponken.
Vad ska jag göra idag då tro? Vika ihop tvätten jag inte orkade med igår är ju en början. Sen ska jag nog bara sitta och längta efter allt julgodis jag är extremt sugen på. 

Nu till något roligare. Det är ju Black Friday idag! Älskar att Sverige tagit efter detta från USA. Önskar att jag hade vetat vad jag skulle hitta på för julklappar så jag kunnat passa på att skicka hem dom till lite lägre priser idag alltså... För min del blir det istället en beställning från gymgrossisten, sen ser vi väl om jag hittar nåt annat intressant. Vad tänker ni shoppa idag?

- Klicka på bilderna för att komma till sajten -
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela