Elsa Jonsson

Betygssnack

Publicerad 2014-11-17 09:59:17 i

Sitter och tar en kopp kaffe efter lektion och laddar inför möte med läreren om betyg på prov och uppgifter jag gjort hittills. Spännande!

Det var verkligen min glänsarlektion idag. Pratade om dominanta och recessiva gener, korsscheman och sådant som jag har stenkoll på. Verkade nog lite dryg där när jag hade svar på allt och inte ens testade mina teorier för att jag var så säker på min sak. Haha. Man ska väl passa på att vara vrång när man gör en gångs skull vet att man har rätt.

Idag blir det plugg som vanligt, och på träningsfronten är det leg day! Köttaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela