Elsa Jonsson

After work

Publicerad 2014-11-01 03:42:00 i

Nån riktig after work kan man ju inte räkna med när man slutar 3 på natten. Men jag har min lilla egna after work just nu. Den går ut på att ligga i sängen, helt klarvaken och faktiskt skriva ett blogginlägg innan jag tänker sova.

Helt sjuk kväll på jobbet. Halloweenfest från 18 år är ingenting att leka med när man står för diskning och städning under kvällen kan jag säga...😱 Och förutom att jag blev misstagen för att vara kille 2 gånger, så var det värsta att jag inte hade ställt om mitt armbandsur. Mitt i värsta rushen nånsin blev jag så överlycklig över att vi skulle stänga om en kvart! Men nej nej, det var visst en timme och en kvart kvar. Så kvällen har minst sagt känts lååång. Dock gick städningen fortare än väntat. Förra gången vi hade 18+ blev vi inte klar förrns efter halv 4, men idag stämplade jag ut redan 3:10. Så det var ju skönt iallafall. 
Jobbar imorgon med, och förhoppningsvis blir det lugnare då. Är då 20+ som vanligt, plus att massa andra klubbar, barer och krogar har halloweenfester och andra event samtidigt. En lugn kväll skulle vara skönt på det här nu.

Nämen nu tänker jag ta och försöka sova ändå fram tills jag ska tvätta klockan 12 imorrn. Godnatt på er vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela