Elsa Jonsson

Vart tog helgen vägen?

Publicerad 2014-03-23 18:53:32 i Vardag,

Nu är helgen redan över alltså? Hur hände det? 
Jag har fyllt upp min helg till max. Teaterrep mellan 9:30-17:00 igår, och sedan tog jag sex-tåget mot byn. Hade fått ett SMS av Jossan att jag skulle komma till Ida och Josef, så drog dit direkt när jag kom hem vid halv nio.

Idag har jag varit på kalas för 3 kusiner, och nu sitter jag här och väntar på mat. Ikväll ska jag vara hemma och ta det lungt. Det är nog på tiden då de allra flesta tror att den här veckans sjuka beror på överanstränging. Jag har fått order av både mamma och pojkvän att jag inte får träna förrns jag fått provresultaten, så det känns ju ganska surt. 

Men jag mår bättre nu iallafall. Känner bara sockerdrickan i ansiktet när jag tänker på det, så det är nog bara psykiskt just nu. Men jag har kännt mig pigg på kalaset och så. På teaterrepet var jag väldigt klen och yrslig i början, men det gick bättre och bättre ju mer dagen gick.

Imorgon åker jag som sagt till skolan direkt från Edsbyn. Vi ses sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela