Elsa Jonsson

Långvind

Publicerad 2014-07-25 21:39:00 i Foto, Vardag,

Idag gjorde jag nånting som jag tror var rätt bra för min hälsas skull. Jag åkte till jobbet till 7 som vanligt för att leta upp min arbetsgivare för denna vecka. Jag hittade honom inte så ringde tillslut och sa att det kanske inte är världens bästa idé att måla parkeringsrutor hela dagen, på nylagd kolsvart asfalt, i 32 grader och stekande sol. Han höll med om det inte var en sån bra idé att bli en genomstekt köttbit, så vi bestämde att jag ska komma dit och göra klart parkeringarna någon dag det passar nästa vecka istället. Sjukt skönt! 

Så när jag kom hem packade jag ihop för en dag på stranden istället! Lite släkt skulle åka till Långvind och bada i havet, så jag hängde på! Kändes mycket bättre än att stekas som en köttbulle kan jag säga.
Hade det jättetrevligt, och lite brunare lyckade jag även bli. Sjukt skönt att jag har lite grundfärg sen Mallorca, för nu kan jag nästan sola hur mycket som helst utan att bränna mig.

Imorgon blir det en till dag med sol och bad, för då ska jag och mina brudar dra till Leksands Sommarland!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela