Elsa Jonsson

T-et i Torsdag står för tråkdag

Publicerad 2014-12-04 14:51:44 i Träning, Vardag,

Åh hualigen så tråkigt jag har. Härmar Klara sen i tisdags och säger att T-et i torsdag står för TRÅKDAG. Jag har gjort de ynka 2 sysslor jag hade planerat för idag. Vilka var att gå till biblioteket och skriva ut biobiljetter till Hobbit som vi bokat nästa torsdag, och nu har jag just tagit ut energibarer jag bakat ur ugnen.

Så nu har jag ingenting vettigt att göra förrns halv 7 då jag faktiskt bokat in ett spinningpass! Det blir första gången nånsin för mig att prova spinning, vilket är ganska konstigt då jag har provat på det mesta. Är rätt nervös faktiskt, då jag alltid tyckt att det är skitjobbigt att cykla. Gillar jag detta tänker jag försöka köra så mycket spinning som möjligt nu fram till jul, då jag faktiskt knappt tränat kondition alls under hösten.

Jag får nästan panik av att inte ha nånting alls som ska bli gjort. Jag har inga läxor, inge tvätt, behöver inte städa eller springa några ärenden. Känns sjukt konstigt. Det enda positiva med att inte ha något vettigt att göra, är att man kan göra något sjukt onödigt utan att få dåligt samvete. Så det ska jag göra nu. Vi hörs!

 

Kommentarer

Postat av: klara

Publicerad 2014-12-04 17:16:27

Häääärmisss!

Svar: Skrev ju att jag härma dig!
Elsa Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela