Elsa Jonsson

Packning och knäckkok

Publicerad 2014-12-12 15:12:00 i Vardag,

 
Har en riktigt julmysig dag idag. Har haft julmusik på från stunden jag vaknade, och kokat lite knäck! Tror jag lyckades få dom rätt perfekt i år faktiskt! Började även packa ihop allt som jag inte behöver de sista dagarna. Det känns lite vemodigt att packa ner allt och veta att jag inte ska tillbaks hit till Sebben efter jul. Tur då att jag älskar att packa, så det gick lite lättare. Sjukt bra på att packa är jag också! Kan inte förstå hur jag lyckas få i så mycket saker och kläder i så små väskor och lådor. En av mina specialiteter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela