Elsa Jonsson

Live från Föne

Publicerad 2014-12-18 18:58:00 i Vardag,

Goddag!
Live från Föne-stugan, där jag och Sebastian sitter och kollar på paradisefinalen då vi missade den när vi åkte hem igår. Och självklart har man sett vilka som vann överallt i sociala medier, men det kan väl vara spännande att kolla ändå.
Imorgon ska jag ta tåget till Edsbyn. 3 väskor och en påse full med julklappar ska jag konka på på buss och tåg. Sedan tar jag bilen tillbaka på julaftonskvällen för att få hem alla saker från flytten, om jag nu får in allt i bilen. Det gick inte så bra att få plats från Piteå. Micron, madrassen och spegeln fick stanna kvar, så hur vi löser det till nästa lägenhet är ju en fråga för sig. 
 
Det enda jag ska försöka göra nu är att njuta av julen och ledigheten så länge det varar, för i januari börjar 3 år av plugg, plugg, plugg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela