Elsa Jonsson

Käkar forever alone

Publicerad 2014-12-19 13:21:00 i Vardag,

Det äckligaste i maten spar man.
 
Sitter alltså helt själv och käkar lunch på centrumgrillen i Ljusdal. Hur tragiskt och sorgligt låter inte det då? Har nog aldrig ätit mat ute själv nån gång i hela mitt liv tror jag.
 
Jag är alltså i Ljusdal nu, och väntar på tåget som går om 40-50min. Sebastian skulle till tandläkarn klockan 13, så jag blev tvungen att vänta sen dess. Handlade även lite gottigott innan tills min och Klaras dunderkväll på torsdag! Kommer bli sååå grym kväll! Och som jag saknar bruden! 
 
Nu ska jag dricka upp min loka och sedan dra mig till bilen där min 4 fullsmockade väskor och min stora julklappspåse väntar på mig. Känns helt underbart att få släpa med dom på tåget, not. Kommer behöva 6 säten för mig själv tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela