Elsa Jonsson

Har inte kollat så mycket på en skärm på åratal

Publicerad 2014-12-05 17:14:03 i Vardag,

Förväntade mig en Sebastian som kom hem från skolan för mer än en timme sen. Fick just ett sms om att han blir kvar minst en timme till... Love my life. 

Om jag tyckte det var tråkigt igår, vad är det då inte idag? 
Igår hade jag iallafall 2 saker att göra, idag har jag haft noll saker att göra. Låg vaken länge och fruktade den här dagen, hoppades på att inte vakna förrns minst klockan två så att jag inte behövde ha tråkigt så länge. Men nejnej, 10 vaknade jag och kunde absolut inte sova nåt mer. 
Men nu ska jag inte klaga allt för mycket. Har faktiskt haft det ganska mysigt idag. Bränt av två filmer och en massa serieavsnitt, och har mellan varven ätit, gjort ansiktsmask och städat kylskåpet. Självklart med julmusik på! Men nu börjar det bli hemskt tråkigt.. Aja, hinner med ett avsnitt till innan Sebastian kommer hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela