Elsa Jonsson

Antagen!

Publicerad 2014-12-10 23:32:11 i


Godkväll på er!
Det ni ser här ovan är mitt antagningsbesked till universitetet i vår! Är sjukt taggad, och allt som har med detta att göra känns såå positivt just nu, förutom en sak som känns värre än värst. Att flytta ifrån Sebastian.
Allt man kan göra är att försöka fokusera på de ljusa sidorna. Vi båda får tid att ta hand om oss själva och inte vara så beroende av varandra, och vi båda får en bra utbildning som ger en stadig grund att luta oss mot när vi tagit oss igenom de här åren och äntligen kan leva tillsammans igen. Och även fast det kommer vara ca 50mil emellan oss så här vi ju dagens kollektivtrafik. Så mycket resande får det bli!

Jag är iallafall sjukt glad över att jag kom in. Vet inte vad jag skulle gjort om jag behövt vara arbetslös (ja, jobbar man 10% är man så gott som arbetslös) ett halvår till. Eller om jag kommit in någon annanstans, för Sundsvall är verkligen den staden som känns mest lockande för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela