Elsa Jonsson

Innebandy

Publicerad 2014-08-06 23:17:09 i Träning,

Då har jag än en gång sprungit av mig rejält på innebandyn. Det är sjukt vad svetten rinner efter en intensiv 60-80 minuters innebandymatch med storkarlarna. Tur man tål hårda tag och smällar, mindre tur att konditionen ligger på 0 efter ett halvår med nästan bara styrketräning.
Sjukt skönt att köra slut på sig helt ibland! Speciellt när man inte är van att få upp flåset.
Lagsport är en sjukt rolig träningsform, och har alltid varit min grej. 

Drog även på mig världens blåmärke som är format och uppsvällt efter bollens former.
Det ska kännas att man lever! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela