Elsa Jonsson

Dan före dan före dopparedan

Publicerad 2013-12-22 13:30:05 i Vardag,

Goddagens på er! Har ni en trevlig helg? 
Idag fick jag sova ut! Brukar alltid vakna vid 8-9 även fast det har blivit helg, men idag sov jag och Sebastian ända till kvart i 11. Sjukt skönt var det.

Eftersom att Sebastian vart hos mig hela veckan så har han saknat sitt BF 4-spel. Så det har blivit mycket spelande för han i helgen, och vad gör jag medans han spelar? Jo, jag spelar sims! Bara igår så hann jag med att få 4 barn. mycket spelar han. Men jag klagar inte. Det är faktiskt rätt kul att spela sims även när man är 18 år, haha. 
Övrigt i helgen så har vi fikat och druckit kaffe med Sebastians mamma och moster, skjutsat lillesyster, Sebastian har fixat med min sista julklapp, och jag har skuldkänslor över att mamma får 2 paket av mig och pappa bara ett, så jag måste nog köpa ett till. 

Imorgon bär det av till Edsbyn för min del. Är lite oroad över resan då min packning väger bly, och ändå får jag inte plats med allt jag skulle villa ha hem. 
Måste ta 2 tåget för att hinna hem i tid, för 17:30 ska jag och broren befinna oss på närradion för att än en gång vara telefonsvarare. Förra året var ändå gången jag inte varit det på många många år, så jag trodde den perioden i mitt liv var över. Men icke sa nicke, eller ja, det var ju Bertil som frågade oss, inte Nicke. 

Jag hoppas av hela mitt hjärta att Sebastian inte ska behöva jobba imorgon. För då ringer dom och väcker oss halv 7 på morgonen och då måste jag, trots att jag har jullov kliva upp och åka till Ljusdal... Inte kul.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela