Elsa Jonsson

En lymla massa innebandy

Publicerad 2015-02-26 01:26:23 i Träning,

Alltså kvällens innebandypass... Så grymt och så kul! Spelade 30 minuter längre än vanligt då ingen lyckades få in bollen så fort vi började med "första målet vinner", efter att vi sammanlagt gjort runt 20 mål på en timme.
Men denna sista halvtimme var verkligen alla sååå taggade! Ingen latade, alla köttade på ordentligt och det var så himla kul att spela! Tror nästan det var roligaste innebandymatchen med det här gänget jag varit med om. Och då har jag ändå spelat med dom, till och från, sedan högstadiet.
Jag sprang runt som en duracellkanin upp och ner för planen non stop under hela sista halvtimmen. Det var min konditionsträning för den här veckan kan jag säga. Bra nog mör i benen nu! Samlade även på mig 11-12 bollmärken på kroppen. Det ska kännas att man lever.

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela