Elsa Jonsson

Full rulle hela dagen

Publicerad 2014-03-18 22:23:35 i Vardag,

Den här dagen blev inte riktigt som planerat. Men den har varit väldigt trevlig. Jag har tyvärr inte hunnit träna, för jag blev visst borta ända tills alldeles nyss. Så min nya träningsplan sprack alltså efter en dag? Haha. Det löser jag med att skippa vilodan på torsdag så är jag snabbt i fas igen :)

Jag var i skolan till ca 12:20. Vi skulle egentligen repa lite till sångredovisningen då, men eftersom jag lära åka till Bollnäs så var jag bara med en stund. Eftersom att både vår trummis och vår basist var borta så kändes det ändå inte så seriöst, och vi hann med att köra igenom dom låtar jag är med på, så det var lugnt ändå. 
I Bollnäs kom vi på att vi lika gärna kunde åka hem till Edsbyn en sväng, eftersom det bara blir nån mil längre än att vända tillbaka. Så vi kom som en överraskning hem till mor och far som blev väldigt glada. Och i och med det så slapp jag laga middag, men missade då också träningen.
Och vi kom som sagt inte hem förrns nyss. Så det har verkligen varit fullt upp idag! 

På svenskalektionen idag så fick vi reda på betyget på en Bellman-uppsats vi skrev för några veckor sen. Det var en uppgift för både svenskan och historian, och jag har aldrig fått sånt bra betyg i nån av dom. Ett stort fett B fick jag! Så sjukt stolt. Hoppas verkligen att detta räddar mitt historiabetyg alltså....


Plånboken jag köpte i Sthlm, och mina matchande solbrillor ;)

Nu har jag lagt fram kläder inför imorgon, så att det ska gå så snabbt som möjligt. Och jag har ställt klockan 20min senare än vanligt.. Allt för lite extra sömn.
Nu håller jag äntligen på och överför bilderna från Stockholm. Så bilder och kaaanske lite text om det kommer antingen efter detta inlägg, eller nån annan dag framöver. Se fram emot det ni :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela