Elsa Jonsson

Ellosfynd

Publicerad 2014-07-21 21:30:00 i Mode, Skönhet, Vardag,

Första dagen på denna jobbvecka alltså. Och dagen började med att jag satt och gjorde ingenting i 2 timmar för att han som skulle sätta igång mig på att måla parkeringsrutor började 2h senare än mig, och ingen annan hade nåt åt mig att göra. När jag väl träffade honom bestämde vi att jag skulle sätta igång med rutorna imorrn, så istället fick jag sitta vid datorn och klicka in massa siffror hela dagen. Rätt chill, jag klagar inte :)

Nåt som drog fram ett léende på mig, Pauline och syster var att jag idag fick vår beställning från Ellos. Jag skulle få en gratis födelsedagspresent om jag beställde därifrån, så vi passade på att fynda ordentligt! 
Det jag köpte + gåvan skulle till fullpris ha kostat ca 1200:-, men jag betalade bara 210:-! Sjukt stolt vilken duktig fyndare jag är. 

Dessa kläder köpte jag, plus en BH till som var slut nu, så jag fick inte tag i nån bild (och orkade inte ta bilder).
Födelsedagspresenten var en BB-creme och en mascara från Lumene. Har inte testat dessa än, men hoppas de funkar bra! Orginalpris 335:-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elsa Jonsson

19 år ~ träning ~ skönhet ~ mode

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela